21 Ekim 2008 Salı

10 DAKİKADA ATKI

10 DAKİKADA ATKI….Nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim evet doğru okudunuz bu pıtırcık atkıyı sadece 10 dakikada ördüm. Şöyle ki efendim bu hız benim çok hamarat oluşumdan değil ipin özelliğinden kaynaklanıyor .Bu gün kardeşim Nil için hırka örmeğe niyetlendim ve yüncüye gidip mor renkli yünler aldım tam o esnada gözüme bu atkının hazırlandığı yumaklar takıldı akşam haberlere bakarken 10 dakikada yapıverdim. Denemek isterseniz marka yazmıyorum ama ponpon ip diyerek ararsanız bulursunuz.

Yapılışına gelince baştan 3 ponpon bırakıp tığa takıyorsunuz her 3 zincirde bir 3 er ponponu serbest bırakıp ip bitene kadar işlemi tekrarlıyorsunuz.İşte bu kadarcık atkınız hazır….

3 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Süpperrr!!

Sevgiler,
Evren

TATESAL dedi ki...

ADAŞIZ CANIM...MARİFETLERİNİZİ GÖRDÜM HARİKA..BENDE BEKLERİM..

Yaren dedi ki...

Cok degisik vede güzel olmus, ismide harika.Ellerine saglik,sevgiyle kal.