17 Ekim 2008 Cuma

PEMBE BEBEK ELBİSESİ VE SAÇ BANDI....

Canım komşum Dilay'ımın küçük kızı Belinay'a ördüğüm hırka.Konu mankenide hanımefendinin ta kendisi :)


Yapılışı : İlk olarak 2,5 numara şişle haroşadan önce mini hırka gibi önleri 45'er ilmekle sonra arkayı 80 ilmekle ördüm, kollarıda 55 ilmekten örüp diktim daha sonra örümcekle eteğine ve kollarına volan yaparak tamamladım. Haraşo ve örümceğin birleştiği yerlere roba ve kollara kurdela geçirip fiyonk yaptım.saç bandına gelince bebeğin kafasının çapında 9 ilmekle lastik ördüm.İki kenarna örümcekli oya yapıp üzerine kurdeladan katlı fiyonk yaptım ve nazar boncuğuyla tutturdum.İşte bu kadar....

2 yorum:

hdidem95 dedi ki...

ellerinize sağlık çok şık olmuş sevgiler

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Amanında beliş hanım :)) Hırka güzel ama içindeki cadı daha güzel...